تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 10:29
کد خبر : 6047

گزینه مشترک رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن به‌عنوان بازیکن جایگزین برای امباپه

گزینه مشترک رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن به‌عنوان بازیکن جایگزین برای امباپه
تیم شهر مادرید در صورت به بن‌بست خوردن مسیر انتقال ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به اسپانیا، به سراغ گزینه‌ای دیگر خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری سه امتیاز، اصلی‌ترین سوژه بلاتکلیف پنجره نقل‌وانتقالات تابستان امسال بدون شک، آینده کیلیان امباپه در پاری‌سن‌ژرمن است. در حالی که رئال مادرید به‌عنوان مقصد احتمالی او معرفی شده است، هنوز هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه اسپانیایی برای جذب این بازیکن ارائه نشده است. از طرفی او قراردادش که یک سال دیگر از آن مانده است را تمدید نمی‌کند و PSG هم برای اینکه متضرر نشود، اصرار دارد که بازیکن سابق موناکو باید همین امسال برود.

با توجه به رابطه نه‌چندان جالب دو باشگاه، این احتمال وجود دارد که یکی از آنها در نهایت تصمیمی غیرمنتظره بگیرد و منجر به عدم انتقال بازیکن به مادرید شود. رئالی‌ها اما فکر این بخش از قضیه را هم کرده‌اند.

طبق گزارش شبکه کادناسر اسپانیا، مدیران باشگاه رئال مادرید در لیست مهاجمان موردنظر خود، پس از امباپه نام دوشان ولاهوویچ را نوشته‌اند تا به هر دلیلی اگر جذب امباپه امکان‌پذیر نبود، به سراغ مهاجم صرب یوونتوس بروند. نکته جالب اینجاست که پاری‌سن‌ژرمن هم دقیقاً همین بازیکن را به‌عنوان جانشین امباپه در صورت رفتن او به مادرید می‌خواهد.

در این میان ترجیح یوونتوس این است که ولاهوویچ را به چلسی بفروشد تا راحت‌تر بتواند مهاجم این تیم، روملو لوکاکو را از تیم لندنی بگیرد. البته چلسی حاضر نیست بابت ولاهوویچ علاوه بر لوکاکو ۴۰ میلیون یورو هم بپردازد و حداکثر رقمی که برای پرداخت آن به‌عنوان مابه‌التفاوت قیمت دو بازیکن اعلام آمادگی کرده، ۲۰ میلیون یوروست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.