تاریخ انتشار : جمعه 13 خرداد 1401 - 22:26
کد خبر : 4558

لیگ ملت های اروپا

ویدیو: خلاصه بازی بلژیک یک- هلند ۴

ویدیو: خلاصه بازی بلژیک یک- هلند ۴
هلند در اولین دیدارش در رقابت های لیگ ملت های اروپا با نتیجه 4بر یک بلژیک را در هم کوبید.

شاگردان لوئی فن خال در این دیدار کاملا حریف را غافلگیر کردند و با ارائه نمایشی درخشان، به یک پیروزی پرگل رسیدند.
این دیدار تا دقیقه ۴۰ بدون گل در جریان بود تا اینکه استیون برخواین هلند را پیش انداخت. او که با پاس فرانکی دی یونگ پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت تماشایی توپ را به گوشه دروازه سایمون مینیوله فرستاد.
چهار دقیقه بعد داور یک ضربه پنالتی برای هلند اعلام کرد اما بعد از استفاده از VAR نظرش را تغییر داد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.
نیمه دوم را هلند بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۱ به گل دوم رسید. روی یک اشتباه از بلژیکی ها در میانه زمین بود که استیون برگیوس با یک پاس خوب ممفیس دیپای را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم در موقعیت تک به تک مینیوله را مغلوب کرد.
حملات هلندی ها ادامه داشت و در دقیقه ۶۱ این تیم به گل سوم رسید. ابتدا مینیوله با یک واکنش خوب ضربه تماشایی برگیوس را برگشت داد اما توپ برگشتی به دالی بلیند رسید و پاس در عرض او را دنزل دامفریس با بغل پا تبدیل به گل کرد.
فشار حملات هلند بعد از این گل هم فروکش نکرد و این تیم در دقیقه ۶۵ گل چهارم را وارد دروازه بلژیک کرد. روی یک پاس بلند به پشت مدافعان بلژیک بود که بلیند توپ را برای دیپای فراهم کرد و او هم بعد از یک کنترل تماشایی، با ضربه ای دیدنی حساب کار را ۴-۰ کرد.
بعد از این گل تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و بعد از اینکه چند موقعیت خوب را از دست داد، سرانجام در وقت های تلف شده یکی از گل های خورده را جبران کرد. ارسال توبی آلدروایرلد مقابل دروازه به میچی باتشوایی رسید و او هم به راحتی کار را تمام کرد اما این گل هم نتوانست از سنگینی شکست بلژیک کم کند و در نهایت این تیم در خانه ۴-۲ مغلوب هلند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.