تاریخ انتشار : یکشنبه 1 خرداد 1401 - 14:01
کد خبر : 4528

انتظاری: با حمایت مربی‌ام در حال پیشرفت هستم /حرف‌های زیادی برای گفتن در رشته دهگانه خواهم داشت

انتظاری: با حمایت مربی‌ام در حال پیشرفت هستم /حرف‌های زیادی برای گفتن در رشته دهگانه خواهم داشت
نایب قهرمان دهگانه دوومیدانی ایران گفت: به کمک دانش مربی‌ام عباس‌نیک در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت.
دانیل انتظاری در گفت‌وگو با سه امتیاز در خصوص شرایط خودش اظهار داشت: تقریباً ۸ ماه است که در ماده دهگانه دوومیدانی فعالیت می‌کنم. خداراشکر با حمایت‌های خانواده، علم و دانش مربی‌ام عباس‌نیک توانستم در مسابقات آغاز فصل قهرمانی کشور در خرم‌آباد به نایب قهرمانی دست پیدا کنم.
وی افزود: رقابت‌ در این شهر با توجه به شرایط آب و هوا و همچنین مسابقه در فضای باز دوومیدانی که ابتدای سال بود، مقداری برای ورزشکاران دهگانه سخت رقم خورد. با این حال میزبانی و امکانات شهر خرم‌آباد در نوع خودش قابل تحسین بود و مسابقات با کیفیتی را هیأت دوومیدانی استان لرستان برگزار کرد.
نایب قهرمان ماده دهگانه کشور در مورد اینکه این ماده رشته دوومیدانی یکی از سخت‌ترین ماده‌های رشته‌ی دوومیدانی است، تاکید کرد: دهگانه از ۱۰ ماده مختلف رشته دوومیدانی عبارتند از: ۱۰۰ متر، ۱۱۰ متر مانع، ۴۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، پرش طول، پرش ارتفاع، پرش با نیزه، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک و پرتاب نیزه تشکیل شده است.
انتظاری در پایان خاطرنشان کرد: به لطف خدا و به کمک دانش مربی‌ام امید عباس‌نیک در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت و امیدوارم بتوانم در این رشته درخشان ظاهر شوم. از جناب رضایی دبیرکل فدراسیون دوومیدانی و کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته المپیک برای اینکه به من اجازه دادند تا در آکادمی المپیک تمرین کنم، تشکر ویژه دارم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.