تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 - 18:36
کد خبر : 4367

والیبال قهرمانی آسیا| صعود پیکان به فینال

والیبال قهرمانی آسیا| صعود پیکان به فینال
تیم والیبال پیکان تهران که عنوان پرافتخارترین تیم آسیا را دارد، با شکست تاراز قزاقستان به عنوان نخستین فنیالیست بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا معرفی شد.

به گزارش سه امتیاز، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ امروز (پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت) با چهار دیدار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری می‌شود.

در سومین دیدار این مرحله و در گروه چهار تیم برتر که برای رتبه‌‌های اول تا چهارم با هم بازی می‌کنند، تیم‌های پیکان ایران و تاراز قزاقستان به مصاف یکدیگر رفتند.

اروین انگاپت، آرمین تشکری، نیمیر عبدالعزیز، حمزه زرینی، سیدمحمد موسوی و سعید معروف بازیکنان شروع کننده برای تیم پیکان در این مسابقه بودند.

پیکانی‌ها در ست نخست این دیدار به نوعی برابر تاراز غافلگیر شدند و نتیجه ست را ۳۶ بر ۳۴ به حریف واگذار کردند که طولانی ترین ست از نظر زمان و امتیاز در این رقابت‌ها بود.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان در ادامه مسابقات در سه متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند تا به عنوا نخستین تیم فینالیست جام بیست‌ودوم باشگاه‌های آسیا معرفی شوند. در ابتدای ست دوم پوریا فیاضی به جای زرینی در شروع مسابقه به میدان آمد.

دو هزار تماشاگر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی نظاره‌گر بازیکن پیکانی ها بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.