تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 - 21:08
کد خبر : 3810

گل محمدی: پرسپولیس محدودیت مالی دارد

گل محمدی: پرسپولیس محدودیت مالی دارد
سه امتیاز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعید می دانم بتوانیم بازیکن جدیدی بخریم.

به گزارش سه امتیاز، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی در مورد این دیدار گفت: از اینکه در این شهر زیبا و زیارتی (مشهد) دارم خوشحالم، شهری که خاطراتی خوبی از مردمش دارم اما خیلی دوست داشتم این کنفرانس در شهر قائمشهر به میزبانی نساجی برگزار می‌شد. بازی مهمی است و اولین دیدار نیم فصل دوم بوده است. ما تا جایی که توانستیم بعد از سوپرجام سعی کردیم خودمان را از نظر روحی روانی آماده این بازی کنیم و به خاطر مشکلات مصدومیت و کرونای بازیکنان، سعی کردیم با نفراتمان تمرینات تاکتیکی هم داشته باشیم.

وی افزود: برای هر دو تیم بازی مهمی است و همیشه نیم فصل دوم بازیها شبیه فینال می‌شود و فکر میکنم بازی فردا هم جذابیت خاص خود را خواهد داشت. آنها تیمی هستند که از لحاظ فیزیکی و روحی روانی تیمی قوی هستند و بازی جذاب و تماشایی دارند.

او در مورد این بازی و هدف تیمش توضیح داد: هر دو تیم بازی راحتی نخواهند داشت و ما هم آماده این بازی هستیم و باتوجه به وضعیتی که وجود دارد، با تمام وجود برای یک بازی خوب می‌رویم و انشالله از نظر عملکرد و نتیجه، سربلند از زمین خارج شویم. کسب سه امتیاز کسب اصلی ماست و برای رسیدن به این هدف باید تلاش کنیم و بیش ازاندازه باید تمرکز داشته باشیم و بیش از حد معمول دوندگی کنیم و با استفاده از فرصت‌ها، سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات تیمش توضیح داد: پنجره باز است اما ما نتوانستیم تا حالا بازیکنی را بخریم و علت آن محدودیت‌های مالی باشگاه است. قطعا گرفتن بازیکنانی که بالاخره کیفیت دارند، برای تیم ما البته، خیلی سخت بوده و هست و بعید می‌دانم تا آخر شب که چند ساعت مانده، اتفاقی بیفتد. نقل و انتقالات خاصی نداشتیم و مهدی شیری از جمع ما جدا شد که برایش ارزوی موفقیت دارم که زحمت زیادی کشید. توانستیم احمد گوهری را بخریم که یک پرسپولیسی واقعی است و دوست داشت به پرسپولیس بیاید و قراردادش را فسخ کند.

یحیی در مورد غایبان تیمش گفت: ترابی عالیشاه، سیامک نعمتی، علیرضا ابراهیمی و عیسی آل‌کثیر غایبان ما هستند و متاسفانه غایب کرونایی هم داریم. نگران تیم هستیم و دکتر تیم و آنالیزور ما هم درگیر کرونا شدند و روزهای پر استرسی داریم اما سعی کردیم رعایت کنیم و تا جایی که توانستیم محدودیت ایجاد کردیم اما این ویروس خیلی خیلی گیرایی و سرایت بالایی دارد و تلاش می‌کنیم بیشترین پروتکل را رعایت کنیم.

او در مورد تمرین آل‌کثیر اظهار داشت: تمرینات او بیشتر اختصاصی بوده و با تیم تمرین نکرده. هنوز فکر می‌کنم به جوابی که خودش باید برسد، نرسیده.

گل‌محمدی راجع به کیفیت زمین باتوجه به احتمال بارش عنوان کرد: شرایط زمین برای هر دو تیم یکسان خواهد بود و نساجی هم تیمی است که می‌خواهد فوتبال بازی کند. چمن امام رضا، قبلا این مواقع بعد از بارندگی مشکلی نداشت و نمی‌دانم الان چه کیفیتی دارد. فرقی ندارد و هدف ما این است که در این بازی موفق باشیم و این شرایط برای هر دو تیم یکسان و برابر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.