تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 - 18:26
کد خبر : 3764

مربی تراکتور: تست کرونا وضعیت بازیکنان را روشن می کند

مربی تراکتور: تست کرونا وضعیت بازیکنان را روشن می کند
مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: می‌دانیم که تیم نفت آبادان چه اهدافی دارد و آنان را آنالیز کرده‌ایم. امیدوارم به امتیاز مورد نیاز برسیم.

به گزارش سه امتیاز، «فابین کومیجونوویچ» در نشست خبری پیش از بازی تراکتور با صنعت نفت آبادان در هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار داشت:

ما تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و از تعطیلی لیگ برتر برای آماده کردن تیم استفاده کرده‌ایم. جو بسیار خوبی در تیم حاکم است.

وی افزود:

برخی بازیکنان مشکوک به کرونا هستند که وضعیت نهایی آنان امشب و یا فردا مشخص خواهد شد؛ چرا که بار دیگر تست کرونا داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد:

باتوجه به اینکه مدت زیادی از بیماری بازیکنانی که تست‌شان مثبت شده است، می‌گذرد؛ امیدوارم تست مجددشان منفی باشد و آنان به بازی برسند. خوشبختانه حال‌شان خوب است.

کومیجونوویچ گفت:

ما به دنبال ارایه بازی خوب و تهاجمی هستیم و می‌دانیم که تیم نفت آبادان چه اهدافی دارد و آنان را آنالیز کرده‌ایم. امیدوارم به امتیاز مورد نیاز برسیم.

وی ادامه داد:

اگر بازی به شکلی باشد که به گل برسیم، قطعا به لاک دفاعی فرو نمی‌رویم و بازی خوبی ارایه خواهیم داد تا باعث خوشحالی هواداران شویم.

گفتنی است، باتوجه به همزمانی ساعت برگزاری نشست خبری با تمرین تراکتور، کومیجونوویچ به جای زونیمیر سولدو در این نشست حاضر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.