تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1400 - 12:46
کد خبر : 3606

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد
سه امتیاز: پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شد.

به گزارش سه امتیاز، علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق پرسپولیس با دریافت قسط اول طلبش رضایت داد تا پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان باز شود.

باشگاه پرسپولیس پس از توافق روز گذشته با وکیل علیرضا بیرانوند برای پرداخت طلب این بازیکن، امروز حدود نیمی از بدهی ۲/۵ میلیاردی خود را به حساب دروازه بان تیم ملی پرداخت کرد.

قسط دوم طلب بیرانوند هم قرار است در فروردین سال آینده به وی پرداخت شود. البته با توجه به واریز قسط اول مطالبات دروازه‌بان سابق پرسپولیس قرار است وکیل بیرانوند این موضوع را به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال اطلاع بدهد تا پنجره نقل و انتقالات سرخ‌پوشان باز شود.

پیش از این با شکایت گابریل کالدرون پنجره سرخ ها بسته بود و باعث شد دو بازیکن تاجیکستانی سرخ ها مدتها در تهران بمانند اما با این تیم عقد قرارداد نکنند.

در نیم فصل تا کنون پرسپولیس فقط احمد گوهری را توانسته به صورت آزاد جذب کند.

یحیی گل محمدی که سوپرجام را در دوئل با جواد نکونام از دست داده، می خواهد هر طور که شده تیمش را در نیم فصل تقویت کند. با توجه به حذف از لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس از ۴ جام ممکن ۲ جام را تا اینجای کار از دست داده است.

همه این موارد در حالی رخ می دهد که رضا درویش ۳۰ روز قبل به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب و با چالش‌های بزرگی از جمله اعتصاب بازیکنان و استعفای یحیی روبرو شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.