تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 19:28
کد خبر : 3520

پاس گرگان آخرین سهمیه پلی‌آف را تصاحب کرد

پاس گرگان آخرین سهمیه پلی‌آف را تصاحب کرد
سه امتیاز: تیم پاس گرگان با پیروزی مقابل نماینده گنبد، هشتمین و آخرین سهمیه پلی‌آف را گرفت. سایپا نیز با شکست آذرباتری ارومیه یک پله در جدول صعود کرد.

به گزارش سه امتیاز، هفته بیست‌و‌پنجم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، آمل، تهران، ورامین، یزد، گنبد و رامسر پیگیری شد.

نبرد سنگین و تعیین‌کننده شهرداری گنبد و پاس گرگان به سود شاگردان عیسی سنگدوینی تمام شد تا هشتمین سهمیه پلی‌آف به سود گرگانی‌ها ثبت شود.

این رقابت درحالی با نتیجه سه بر یک تمام شد که در دور رفت نیز پاس گرگان با نتیجه سه بر یک از سد شهرداری گنبد گذشته بود.

در رقابت گرگانی‌ها در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب به امتیازات ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ رسیدند. شهرداری گنبد هم در ست دوم موفق به پیروزی ۲۵ بر ۲۰ شد.

بازی در مدت زمان یک ساعت و ۵۹ دقیقه برگزار شد و طی آن کامبیز یعقوبی کمک مربی گنبد کارت زرد گرفت. مصطفی باقری بازیکن شماره ۱۵ پاس گرگان نیز کارت زرد گرفت.

علیرضا گیلانی، نورقلی نیازی، علی یاوری به عنوان ناظران فنی، ویژه و داوری، بازی را نظارت کردند. مسعود ذوقی و اسماعیل رزقی نیز داوران اول و دوم بازی بودند.

 

** سایپا یک پله در جدول صعود کرد

خودروسازان سایپا با پیروزی سخت مقابل آذرباتری ارومیه در رالی پنج‌سته، از رتبه دوازدهمی جدول صعود کرد.

شاگردان سهراب به‌نژاد در تیم سایپا در این رقابت با نتیجه سه بر دو و کسب امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۷ بر ۱۵ در ست‌ها اول، چهارم و پنجم به پیروزی رسیدند.

آذرباتری ارومیه هم در ست‌های دوم و سوم به امتیازات ۲۵ بر ۲۲ و ۲۸ بر ۲۶ رسید و یک امتیاز از این بازی گرفت.

در دور رفت آذرباتری با نتیجه سه بر صفر مقابل سایپا تن به شکست داده بود.

احمد دامغانی‌نژاد، محمد منصوری و بهروز جعرفی ناظران فنی، ویژه و داوری این رقابت بودند که در ۱۴۱ دقیقه طول کشید. محمدرضا درفش‌کاویان و حامد آقابراری نیز به عنوان داوران اول و دوم، بازی را قضاوت کردند.

در این بازی امیر افشار بازیکن شماره ۵ آذرباتری ارومیه و سجاد سیفی‌نیا بازیکن شماره ۱۸ سایپا کارت قرمز گرفتند. ضمن این که کمک مربی تیم آذرباتری و مربی سایپا اخطار دریافت کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.