تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 16:06
کد خبر : 3523

آمانوف به استقلال پیوست

آمانوف به استقلال پیوست
سه امتیاز: عزیزبک آمانوف امروز با حضور در باشگاه استقلال و دیدار با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد نهایی و رسمی خود را به مدت ۲ سال و نیم به امضا رساند.

به گزارش سه امتیاز، سایت رسمی باشگاه استقلال، عزیزبک آمانوف بازیکن ۲۴ ساله استقلال، متولد منطقه زرافشان در استان نوایی ازبکستان است. او در سال ۲۰۱۷ و دیدار برابر بخارا، اولین بازی رسمی خود در لیگ ازبکستان را با لباس لوکوموتیو تاشکند انجام داد. این بازیکن رکورد جالبی را به ثبت رسانده و در زمان حضور در تیم سابق خود، به جز پست دروازه‌بانی در تمامی پست‌های دیگر به میدان رفته است.

این بازیکن ۱۷۳ سانتی‌متری و چپ‌پای ازبکی، فوتبالش را از رده‌های پایه لوکوموتیو تاشکند آغاز کرد و به جز یک مدت کوتاه که به صورت قرضی راهی بخارا شده بود، تنها لباس لوکوموتیو را بر تن کرده است.

آمانوف که به همراه لوکوموتیو تاشکند ۲ قهرمانی لیگ ازبکستان را به دست آورده، در رده‌های پایه کشورش از جمله تیم‌های ملی زیر ۲۰ و زیر ۲۳ سال حضور داشته و ۳ بار نیز برای تیم ملی بزرگسالان ازبکستان از جمله دیدار با سوئد به میدان رفته و یک گل هم مقابل تیم ملی مالزی به ثمر رسانده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.