تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 - 19:18
کد خبر : 853

گل محمدی: امیدوارم سمیعی در پرسپولیس بماند

گل محمدی: امیدوارم سمیعی در پرسپولیس بماند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مدیرعامل این باشگاه حمایت کرد.

به گزارش ۳ امتیاز؛ جعفر سیمعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با توجه به تغییر دولت از سمت خود استعفا داد. شب گذشته سجادی استعفای سیمعی را دربرنامه گفت‌وگوی خبری شبکه دو سیما تایید کرد.  او این کار را کرد تا دست حمید سجادی برای انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس باز باشد.

در صورتی که سجادی با ماندن سیمعی موافقت کند، احتمالاً مدیرعامل پرسپولیس شروطی را برای حل مسائل مالی پرسپولیس مطرح خواهد کرد. پرسپولیس در حال حاضر با شکایت کالدرون و دستیارش خواکین در آستانه بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی قرار دارد. ضمن اینکه سرمربی پرسپولیس تمایل دارد مهاجم خارجی برای تقویت تیمش به خدمت بگیرد؛ اما قانون جدید فدراسیون فوتبال در خصوص به کارگیری بازیکنان و مربیان خارجی این موضوع را غیر ممکن کرده است. چرا که هنوز تکلیف پرونده مشخص نشده است.

در ساعات اخیر، پرسپولیسی‌ها با انتشار استوری از جعفر سمیعی حمایت کردند. با این حال یحیی گل‌محمدی واکنش خاصی به این موضوع نداشت. ابتدا به نظر می‌رسید گل محمدی با مدیرعامل این باشگاه اختلافاتی دارد. با این حال سرمربی پرسپولیس در ابتدای تمرین امروز سرخپ‌وشان در جمع خبرنگاران حاضر شد و  اظهار داشت: من امروز و دیشب خبر استعفای آقای سمیعی را شنیدم. سعی کردم با او تماس بگیریم ولی نتوانستم. ما در شرایطی هستیم که این اتفاقات برای‌مان خوب نیست و باید با آرامش بیش‌تری به بازی تاجیکستان برسیم. متاسفانه امروز اخباری مبنی بر استعفای ایشان منتشر شد و همه ما نگران شدیم. امیدوارم آقای سمیعی بهترین تصمیم را بگیرند. ما نیاز به آرامش بیشتری داریم و در هر صورت باید سعی کنیم این آرامش در تیم برقرار باشد. امیدوارم اتفاقاتی رخ دهد و با ماندن وی کمک بیش‌تری به تیم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.