تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1400 - 20:49
کد خبر : 519

ناظم الشریعه: بازی صربستان در نحوه صعودمان بسیار تعیین کننده است

ناظم الشریعه: بازی صربستان در نحوه صعودمان بسیار تعیین کننده است
سرمربی تیم ملی فوتسال پس از برگزاری دو دیدار مقابل بلاروس گفت: دیدار تدارکاتی برابر بلاروس به آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان کمک کرد.

به گزارش ۳ امتیاز به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص دومین دیدار دوستانه برابر بلاروس گفت: این تیم آمده بود که دفاعی بازی کند و گل کمتری دریافت کند. تیم بلاروس معمولا باتیم های اروپای شرقی بازی کرده و از لحاظ فیزیکی از تیم های آسیایی بهتر هستند. اما بازیکنان ما با تمرکز بالا بازی کردند و در دو دیدار پیروز بودند.

وی ادامه داد: دیدار برابر بلاروس، آخرین بازی تدارکاتی بود و تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا به هارمونی لازم برسیم. در یک هفته باقیمانده باید سعی کنیم با تمرینات منظم و دقیق  خود را آماده رقابتهای مهم لیتوانی کنیم. امیدوارم به شرایط مسابقه برسیم و تیم خوبی را برای بازی اول  برابر صربستان که بسیار مهم است، برسیم. دیدار مقابل صربستان برای نحوه صعود کردنمان بسیار تعیین کننده است.

ناظم الشریعه در پایان گفت: بدون شک حمایت از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به آمادگی روحی و روانی هر چه بیشتر بازیکنان کمک خواهدکرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.