تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1400 - 11:16
کد خبر : 398

چرا کریم باقری در تمرینات تیم ملی غایب بود؟

چرا  کریم باقری در تمرینات تیم ملی غایب بود؟
کریم باقری با وجود قرارداد با تیم ملی فوتبال در تمرینات این تیم حاضر نشد.

به گزارش ۳ امتیاز؛ کریم باقری یکی از معدود مربیانی است که همزمان یا تیم ملی و تیم باشگاهی قرارداد دارد. او در مسایقات دور مقدماتی انتخابی جام جهانی در کنار تیم فوتبال در بحرین حضور داشت. عده ای معتقدند اسکوچیچ او را برای کنترل آرامش تیم و احترام ستاره‌ها انتخاب کرده است. با این حال تیم ملی در روزهای گذشته با حضور بازیکنان شاغل در لیگ ایران اردوی خودش را آغاز کرد.

تیم ملی در روز ۱۱ شهریور سال جاری باید به مصاف تیم ملی سوریه برود. اسکوچیچ و وحید هاشمیان به دلیل ابتلا به کرونا از ابتدا در این اردو حاضر نبودند.‌ در حالی که انتظار می‌رفت تمرینات زیر نظر کریم باقری انجام شود. او در تمرینات غایب بود و ماریو تات دستیار اسکوچیچ تمرینات را برگزار می‌کرد.

 

سعید آقایی و مهدی ترابی در تمرین تیم ملی

محمود رضایی مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال اظهاراتی داشت و در لابه لای آن به وضعیت کریم باقری هم اشاره کرد:

ان‌شاءالله در روز شروع فیفادی که ۸ شهریور است بازیکنان لژیونر به ما ملحق می‌شوند. همه بازیکنان در آن روز در تهران هستند و ابتدا تست کرونا می‌دهند. بلافاصله پس از منفی شدن تست‌شان هم تمرینات تیم ملی شروع می‌شود.

رضایی در مورد دلیل شرکت نکردن کریم باقری در تمرینات دو روز اخیر تیم ملی و زمان حضورش در اردو گفت: بحث خاصی نیست، باقری امروز به ما اضافه می‌شود. به این دلیل که روال بروکراسی و ارسال نامه‌ها طول کشیده باقری در تمرینات شرکت نکرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.