تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1400 - 20:57
کد خبر : 392

یادداشت| سری‌آ باز هم بی ستاره شد

یادداشت| سری‌آ باز هم بی ستاره شد
با خروج ستاره پرتغالی از یوونتوس باز هم سری آ به سال های بی ستارگی نزدیک شد.

به گزارش ۳ امتیاز؛ برای سالهای زیادی سری‌آ ایتالیا برترین لیگ فوتبال جهان بود و بسیاری از ستارگان دنیای فوتبال در این لیگ توپ می‌زدند و باشگاه های این کشور روزگار خوش و درخشانی داشتند.

این دوران با شکوه تقریبا تا سال ۲۰۱۰ ادامه داشت. پایان دوران حکومت فوتبال ایتالیا ابتدا با سقوط یوونتوس و سپس با افول اینتر و میلان شروع شد و این لیگ تا سالها مقصد جذابی برای هیچ ستاره‌ای نبود.

پس از چندین سال ناکامی تیم های ایتالیایی در اروپا و کاهش اعتبار لیگ این کشور، اتفاق بزرگی افتاد که باعث شد نگاه‌ها باز هم به کالچو باشد. کریستیانو رونالدو فوق ستاره‌ی فوتبال جهان و اسطوره‌ی رئال مادرید تابستان ۲۰۱۸ راهی یوونتوس شد تا یک شگفتی در دنیای فوتبال را شاهد باشیم.

پس از رونالدو ستارگانی چون روملو لوکاکو و کریستین اریکسن هم راهی ایتالیا شدند تا سری آ ستاره های مطرح بیشتری را به خود ببیند. اما تابستان ۲۰۲۱ شرایط دگرگون شد و دو ستاره‌ به کار خود در ایتالیا پایان دادند.

روملو لوکاکو (بهترین بازیکن فصل) و کریستیانو رونالدو (آقای گل و بهترین مهاجم فصل) که از جذابیت های لیگ ایتالیا بودند به تیم های سابق خود در لیگ‌برتر انگلیس برگشتند تا باز هم اوج گیری سری‌آ و جمع شدن ستارگان در آن به تعویق بیفتد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.