تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1400 - 11:44
کد خبر : 358

بازیکن منچسترسیتی به اتهام تجاوز دستگیر شد

بازیکن منچسترسیتی به اتهام تجاوز دستگیر شد
بازیکن تیم فوتبال منچسترسیتی به چند فقره تجاوز متهم و فعالیتش در جمع آبی‌پوشان شهر منچستر به حالت تعلیق در آمده است.

به گزارش ۳ امتیاز به نقل از نشریه گاردین؛ یک نهاد حقوقی در شهر منچستر اعلام کرد که بنیامین مندی هافبک تیم فوتبال منچسترسیتی به چهار فقره تجاوز متهم است. در همین حال باشگاه منچسترسیتی نیز همکاری خود با هافبک فرانسوی‌اش را تا زمان مشخص شدن صحت و سقم این اتهامات به حالت تعلیق درآورد.

نهاد حقوقی رسیدگی کننده به پرونده مندی در منطقه چشایر در بیانیه‌ای اعلام کرد طی شکایت‌‌هایی که از مندی صورت گرفته، این بازیکن ۲۷ ساله به ۴ فقره تجاوز و یک مورد تعرض جنسی متهم شده است.

بازیکن منچسرسیتی به تجاوز متهم شد

شکایات صورت گرفته مربوط به ۳ شهروند بالای ۱۶ سال است و گویا تاریخ وقوع جرم نیز ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ و آگوست ۲۰۲۱ بوده است. مندی به دنبال مطرح شدن این شکایات توسط پلیس بازداشت شده است و قرار است فردا (جمعه) در دادگاه چستر حضور پیدا کند.

مندی سال ۲۰۱۷ با قراردادی ۵۲ میلیون پوندی از موناکو به منچسترسیتی پیوست که در آن زمان به گران‌ترین مدافع تاریخ تبدیل شد.  باشگاه منچسترسیتی اکنون با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که پس از اتهامات نسبت داده شده به مندی، تا زمان در جریان بودن پرونده حقوقی این بازیکن فعالیت او در این باشگاه در حالت تعلیق خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.