تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1400 - 9:49
کد خبر : 344

سایپا در لیگ یک بازی می‌کند

سایپا در لیگ یک بازی می‌کند
با اعلام عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا این تیم در لیگ یک شرکت خواهد کرد.

به گزارش ۳ امتیاز؛ تیم فوتبال سایپا در لیگ بیستم عملکرد خوبی نداشت و با ۲۶ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفت. نارنجی‌پوشان بعد از ماشین‌سازی دومین تیمی بودند که به لیگ یک سقوط کردند.آنها در فصل بیستم لیگ، با ۳ مربی همکاری کردند. ابراهیم صادقی سهم عمده نتایج سایپا را به عهده داشت. بعد از آن فراز کمالوند و سعید اخباری. جالب اینکه اخباری هدایت تیم ماشین‌سازی را در چند مقطع لیگ بیستم به عهده داشت و در آنجا هم نتایج مناسبی کسب نکرده بود. هنوز مشخص نیست چرا و با چه روزمه‌ای هدایت نارنجی‌پوشان در هفته های پایانی لیگ به اخباری رسید.

با این وجود پیرامون بقای سایپا در لیگ برتر و خرید امتیاز دیگر تیم‌ها مسائل زیادی مطرح بود. قضیه از این قرار بود که باشگاه هوادار بعد از چند هفته در لیگ یک حامی مالی خود را از دست داد و رضا عنایتی با هزینه شخصی تیمش را مدیریت کرد. عنایتی در هفته‌های پایانی لیگ یک و حتی بعد از صعود به لیگ‌برتر به دنبال فروش امتیاز تیمش بود.

شکست سایپا مقابل تراکتور و سقوط از لیگ برتر

به هر حال حسین خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا در این باره به خبرگزاری میزان اعلام کرد: «تصمیم ما این است که در مسابقات لیگ یک شرکت کنیم و فعلا برنامه‌ای برای خرید امتیاز تیمی نداریم. بررسی و مذاکره با چند گزینه مطرح را شروع کردیم و در چند روز آینده کادرفنی خودمان را انتخاب می‌کنیم تا از هفته آینده تمریناتمان را شروع کنیم.»

سایپا اگر خواهان رشد و بازگشت دوباره به لیگ برتر است باید در تصمیمات مدیریتی و انتخاب کادرفنی خود دقت بیشتری به خرج بدهد. در روزهای اخیر امیرحسین حسین‌زاده از سایپا به استقلال پیوست. همچنین ابوالفضل جلالی مشغول مذاکره برای انتقال به جمع شاگردان مجیدی است. گویا باشگاه سایپا با این انتقال به صورت قرضی موافق است؛ اما آبی‌پوشان این بازیکن را به صورت قطعی می‌خواهند تا تجربه محمد نادری برای تیم‌شان تکرار نشود. با این تفاسیر اگر کوچ و انتقال ستاره‌های سایپا ادامه پیدا کند این تیم برای بازگشت به لیگ برتر با دشواری زیادی روبه‌رو خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.