تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1400 - 11:50
کد خبر : 362

انتخابی تیم ملی کشتی آزاد| انتخابی تکرار می‌شود

انتخابی تیم ملی کشتی آزاد| انتخابی تکرار می‌شود
با توجه به شکست کامران قاسمپور و علی شعبانی، مبارزه انتخابی دو وزن ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم بار دیگر تکرار خواهد شد.

به گزارش ۳ امتیاز؛ مسابقه انتخابی سه وزن ۷۴، ۹۲ و ۹۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای انتخاب ملی پوش مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ از ساعت ۱۱ صبح امروز (۵ شهریور) در خانه کشتی برگزار شد.

در مبارزه اول، یونس امامی که تا پیش از حضور در تورنمنت لهستان مدعی حضور در المپیک بود، مقابل محمدصادق فیروزپور که عملکردی خیلی خوب و جسورانه‌ای داشت، ۴-۳ به برتری رسید تا صاحب دوبنده تیم ملی در این وزن شود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، در حالی که پیش از این کامران قاسمپور به خاطر رفاقت نزدیک با محمدجواد ابراهیمی حاضر به تغییر وزن نبود، سرانجام با دوست صمیمی‌اش کشتی گرفت.
مبارزه نخست دو کشتی‌گیر مازندرانی دو بر یک به سود محمدجواد ابراهیمی تمام شد تا با توجه به اعلام قبلی کادرفنی، برنده این کشتی براساس کسب دو پیروزی از سه مسابقه باشد.

کامران قاسمپور با وجود شایستگی فراوان، به دلیل حضور حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم نتوانسته صاحب دوبنده تیم ملی شود و در این مدت حاضر به تغییر وزن قطعی نبوده و تا پیش از این تنها در مسابقاتی در ۹۲ کیلو کشتی گرفته که محمدجواد ابراهیمی حضور نداشته است.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز در صورت برتری علی شعبانی، با یک کشتی به دوبنده تیم ملی در جهانی می رسید، اما مبارزه نخشت را با نتیجه سه بر یک به مجتبی گلیج واگذار کرد.

صبح امروز هر دو مبارزه تکرار خواهد شد و اگر گلیج و ابراهیمی به برد برسند، ملی پوش جهانی در اوزان ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم خواهند شد و در صورت باخت، مبارزه سوم آنها با حریفان‌شان ملی‌پوش را مشخص خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.