تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 شهریور 1400 - 14:02
کد خبر : 212

نکو جایگزین ربیعی می‌شود؟

نکو جایگزین ربیعی می‌شود؟
سرمربی سابق فولاد مذاکراتی با تیم مس رفسنجان داشته است.

پایگاه خبری ۳ امتیاز؛ بعد از پایان لیگ بیستم و قهرمانی فولاد در جام حذفی جواد نکونام اعلام کرد اگر تیمش برای قهرمانی بسته نشود یا اینکه پنجره این تیم بسته بماند دیگر تمایلی به ادامه همکاری با خوزستانی‌ها ندارد.

بعد از این اتفاق و مذاکره با گرشاسبی مدیرعامل تازه وارد فولاد، نکونام مذاکراتی با باشگاه قبلی‌اش داشت اما همزمان نام او برای نیمکت آلومنیوم اراک مطرح بود. حتی شایعه مذاکره نکونام و مددی در هتل اسپیناس تهران مطرح بود. البته باشگاه استقلال این موضوع را به طور رسمی تکذیب کرد.

حالا شنیده شده است که سرمربی سابق فولاد مذاکراتی با مس رفسنجان داشته است. مس در اولین فصل حضورش در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرد. اما بعد از شکست پُرگل ۵ بر یک مقابل سپاهان حسابی وارد حاشیه شد. هر چند ربیعی در حاشیه جشن تولدش در اسفند ماه ۱۳۹۹ قرارداد خود را با مس رفسنجان به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

در اواخر فصل بیستم شایعاتی مطرح بود که بعضی از اعضای هیئت مدیره مس رفسنجان با ادامه همکاری ربیعی موافق نیستند. با این وجود علی علیزاده معاون اجرایی مس رفسنجان اعتقاد خاصی به ربیعی دارد و ترجیح می‌دهد کار مس با این سرمربی ادامه داشته باشد.

باید دید مسئولان مس رفسنجان در خصوص این مطلب چه واکنشی خواهند داشت؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.