وداع تلخ شاگردان مجیدی با لیگ قهرمانان آسیا تیمهای استقلال و الهلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند.
مجیدی: حق ما است در خانه خودمان بازی کنیم سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: الان حق ما است در خانه خودمان بازی کنیم ولی اینکه چرا در ایران بازی نمی کنیم جوابش را من نمی دانم.