تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 1:05
کد خبر : 4799

مهدوی کیا: حذف تاوان جوانی تیم بود

مهدوی کیا: حذف تاوان جوانی تیم بود
سرمربی تیم امید ایران گفت: با یک تیم جوان به این تورنمنت آمدیم و فکر می‌کنم تاوانش را هم با کنار رفتن از مسابقات پرداختیم.

 به گزارش سه امتیاز، مهدی مهدوی کیا پس از تساوی تیمش مقابل ازبکستان و حذف از بازی تیم‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا در نشست خبری حاضر شد و  اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند. اگر از موقعیت‌های مان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده باشیم‌.

وی درمورد عملکرد ازبکستان و اینکه کدام یک از نفرات حریف بهتر بازی کرد، توضیح داد: در نیمه اول شماره ۲۰ حریف(جیانوف) تیم ما را مقداری اذیت کرد.

سرمربی تیم امید ایران عنوان کرد: با یک تیم جوان به این تورنمنت آمدیم و فکر می‌کنم تاوانش را هم با کنار رفتن از مسابقات پرداختیم. هدف مان رفتن به المپیک است و به همین دلیل با تیم جوانی اینجا آمدیم تا تجربه کسب کنیم و دو سال بعد با همین بازیکنان به المپیک صعود کنیم‌. تیم ما دو سال از تیمهای دیگر کوچک تر بود.

مهدوی کیا اضافه کرد: امشب فوتبال خوبی بازی کردیم و فقط نتیجه خوبی نگرفتیم. در هر سه بازی از حریفان‌مان برتر بودیم. دو مشکل بزرگ داریم که یکی از آنها گل نزدن تیم ما است. دیگری هم مشکل بدنی بازیکنان ما است‌. بسیاری از آنها در لیگ ایران بازی نمی‌کنند‌ و فیکس نیستند. وقتی شرایط بازی حساس می‌شود، باید بدن بازیکنان هم بتواند طبق شرایط مسابقه آمادگی داشته باشد. در هر حال ما با باخت به ترکمنستان تورنمنت را از دست دادیم.

وی درمورد سه تیم هم گروه ایران در این مسابقات، توضیح داد: ازبکستان، تیم جوان و خیلی خوبی بود که فوتبال خیلی خوبی بازی کرد. قطر با برخی بازیکنان باتجربه آمده بود اما در بازی با آنها بهتر از حریف بودیم. ترکمنستان هم با ۲۱ بازیکن باتجربه آمده بود و فکر می‌کنم خیلی خوش شانس بود که از گروه صعود کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.