تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 - 11:34
کد خبر : 5223

تلاش دوباره مارسی برای جذب سردار آزمون

تلاش دوباره مارسی برای جذب سردار آزمون
باشگاه المپیک مارسی در آخرین روز نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا به جذب سردار آزمون علاقه‌مند شده است.

به گزارش سه امتیاز به نقل از اکیپ، سران باشگاه المپیک مارسی پس از تلاش‌های فراوان برای جذب ویتینیا، مهاجم تیم براگا که مدنظر باشگاه ساوتهمپتون نیز قرار دارد، ناامید شده‌اند و گزینه جدیدی را برای تقویت خط حمله خود در نظر دارند.

سردار آزمون، ستاره تیم ملی ایران و بازیکن تیم بایرلورکوزن مورد توجه باشگاه المپیک مارسی قرار گرفته است و احتمالاً این تیم فرانسوی در ساعات پایانی باقیمانده از پنجره زمستانی برای جذب او وارد عمل شود.

پس از انتقال بامبا دینگ به لوریان، سران باشگاه مارسی به دنبال یک مهاجم مرکزی هستند که بتواند حتی جای الکسیس سانچز را نیز در ترکیب این تیم بگیرد. سانچز در حال حاضر تنها بازیکن این تیم فرانسوی است که توانایی بازی در مرکز خط حمله را دارد و وجود گزینه‌های بیشتر بدون شک برای ادامه فصل لازم است.

ویتینیا، مهاجم مرکزی باشگاه براگا پیش از این در کانون توجهات تصمیم‌گیرندگان مارسی قرار داشت، اما براگا در تصمیم خود مصمم بود و اجازه جدایی این بازیکن را نداد. در واقع باشگاه براگا برای مهاجم خود ۳۰ میلیون یورو درخواست کرده بود که رقم بند آزادسازی این بازیکن است. پیشنهادهای متنوع مارسی تغییری در تصمیم مدیران براگا ایجاد نکرد تا در نهایت ویتینیا در پرتغال بماند.

با نزدیک شدن به ساعات پایانی پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، سردار آزمون، بازیکن ۲۸ ساله ایرانی که در حال حاضر در بوندسلیگا بازی می‌کند و سابقه بازی در روسیه را نیز در کارنامه دارد، گزینه جذابی برای مارسی محسوب می‌شود. بازیکن تیم ملی ایران تاکنون در ۶۸ بازی ملی موفق به زدن ۴۱ گل شده است و اگرچه تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد، اما مارسی معتقد است که می‌تواند معامله را رقم بزند.

با توجه به اینکه در حال حاضر باشگاه آلمانی به دلیل مصدومیت و ناآمادگی آزمون، بهره زیادی از او نبرده است، می‌توان پیش‌بینی کرد که سردار نیز علاقه‌مند باشد حداقل برای مدتی کوتاه به مارسی برود و کار خود را در فرانسه دنبال کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.