تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 10:43
کد خبر : 4183

تخلفات عجیب در هیأت دوومیدانی استان یزد از زبان دبیر هیئت دوومیدانی یزد

تخلفات عجیب در هیأت دوومیدانی استان یزد از زبان دبیر هیئت دوومیدانی یزد
رئیس سابق هیات دوومیدانی استان یزد بعد از بازنشستگی و گذشت یک سال از پایان دوره خدمتی همچنان به اشخاص حکم تحویل می‌دهد.

احمد زارع کمالی، دبیر هیات دوومیدانی یزد در گفت‌وگو با سه امتیاز اظهار داشت: مجمع انتخابات هیات دوومیدانی استان یزد به دلیل ضعف فدراسیون به دور سوم کشیده شد. دور اول شش ماه سپری و مجمع باطل شد و در دور دوم هم کاندیدا‌ها نتوانستد سوابق مدیریتی خود را تایید کنند و رد صلاحیت شدند. نکته بسیار جالب حضور شخصی است که در دور دوم به دلیل کمبود سوابق مدیریتی رد صلاحیت شده بود و حکم نداشت، اما در دور سوم مجدد ثبت‌نام و فتوکپی حکم نشان داد.

وی ادامه داد: بررسی‌ها از چگونگی به دست آوردن فتوکپی حکم حاکی از آن بود که ریاست سابق دوومیدانی استان یزد بعد از گذشت یکسال از ترک مسئولیت اکنون حکمی مبنی بر ریاست این شخص به عنوان رئیس شهرستان تحویل می‌دهد که شماره و تاریخ آن به چهار سال پیش بر می‌گردد، اما در هیچ اداره‌ای نه استان و نه شهرستان ثبت نشده و حتی با دفتر ثبت اسناد هیات دوومیدانی استان هم همخوانی ندارد.

دبیر هیات دوومیدانی یزد گفت: جامعه دوومیدانی استان خبر از اختلافات چند ساله این دو نفر داشتند تا جایی که در دوره‌ای این شخص به عنوان اولین فرد ناراضی امضاء عزل ریاست استان را به عنوان موافق تایید کرد و در جایی دیگر ریاست هیات استان برای اثبات حرفش در مقابل دیگری به قسم به قرآن متوسل شد. همه می‌دانند همین اختلافات می‌تواند یکی از دلایل کم کاری یا صادر نشدن حکم باشد و اکنون هم تنها برای خارج کردن رقبای انتخاباتی و خارج کردن مربیان زحمتکش از میدان که ۷۰ درصد موفقیت‌های این رشته پایه در یزد مدیون این مربیان است، باهم آشتی کرده‌اند و چنین حکمی که در هیچ جا ثبت نشده است به اداره کل ارائه داده و متاسفانه بر خلاف سیستم اداری، مدیران کم تجربه ورزش یزد هم پذیرفته‌اند.

زارع کمالی تصریح کرد: اکنون هم دو فتوکپی از دو حکم این شخص تحویل اداره کل شده، اما هیچ کدام در دفاتر ثبت نشده و شماره تاریخ اشتباه بوده و حتی یکی از حکم‌ها با تاریخ و شماره حکم مسئول هیات در شهرستانی دیگر یکسان است و جالب‌تر اینکه حکم اصلی که در دوره مسئولیت ریاست سابق برای این فرد زده شده بود، اما به دلایل نامعلوم شاید همان اختلافات ثبت نشده و تحویل نشده بود اکنون پیدا شده است و همین باعث شده اتفاق شگفت‌انگیزی رخ دهد که این فرد که تا به حال حکم نداشته و همه زمان و زمین رو برهم ریخته و خود وی نیز ریاست سابق را مقصر نداشتن حکم می‌دانست اکنون یک شبه صاحب چند حکم شده است که البته هیچ‌کدام ثبت رسمی نیست.

وی با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد باید پاسخگوی این اتفاقات باشد خاطرنشان کرد: مگر بعد از بازنشستگی و ترک مسئولیت هم می‌شود حکم داد؟ جامعه دوومیدانی این سکوت را نخواهد پذیرفت و با صدای رسا و در صلح و آرامش حقایق را برملا خواهد نمود و از این پس نقطه ضعف‌ها را شفافتر مورد انتقاد قرار خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.