تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1401 - 21:38
کد خبر : 4084

واکنش باشگاه پیکان به کارشناسی داوری دیدار با استقلال

واکنش باشگاه پیکان به کارشناسی داوری دیدار با استقلال
باشگاه پیکان نسبت به داوری بازی استقلال و پیکان واکنش نشان داد.

به گزارش سه امتیاز، تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این حال باشگاه پیکان نسبت به داوری این بازی اعتراض داشت.

باشگاه پیکان با انتشار ویدئوی کارشناسی داوری دیدار با استقلال در صفحه رسمی خود با طعنه به مسئولان باشگاه رقیب نوشت:
“تمام شد؟ این هم نظر قاطع کارشناسان داوری؛ متوجه شدید که اخراج بازیکن تان درست بوده است؟ پس لطفا دست از فضاسازی رسانه‌ای برای لوث کردن عملکرد فوق‌العاده پیکان در برابر چشمان ۲۰ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی و فرافکنی بردارید.

همگان دیدند که جوانان پیکان چطور صدرنشین لیگ برتر را در ورزشگاه پیر پایتخت مقهور تاکتیک تیمی و توانایی های فردی خود کردند. صد حیف که ارکان باشگاه بزرگ و پرطرفدار فوتبال به جای تلاش برای پوشش ضعف‌ها، بار دیگر توهم توطئه‌شان را عیان و با فرار رو به جلو راه رسیدن به موفقیت را بیرون از مستطیل سبز جست و جو کردند.

برای هیچ طرفدار فوتبالی قابل قبول نیست که دو تیم مطرح و قدیمی فوتبال ایران با فشار روی قشر مظلوم داوری سعی دارند راه را برای موفقیت شان هموار کنند وصد البته که نگرانیم قبل و بعد از بازی آینده مان با تیم دوم جدول هم شاهد رفتارهای مشابهی باشیم.

به راستی که مظلوم، شما نیستید؛ مظلوم پیکان و امثالهم هستند که با کمترین هزینه و با بها دادن به جوانان آینده فوتبال را می سازند اما محکوم به فنا شدن زیر فشار سنگینی می‌شوند که شما مسبب آن هستید.

ما همچنان ایستاده‌ایم و به راهمان ادامه می‌دهیم؛ بازهم برای معرفی استعدادهای جوان به فوتبال تلاش می کنیم و به رسالت اخلاقمدارانه خود پایبندیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.