تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 18:53
کد خبر : 3937

مربی فولاد: کارت زرد تیم ما را دست به عصا کرد

مربی فولاد: کارت زرد تیم ما را دست به عصا کرد
سه امتیاز: مربی فولاد خوزستان گفت: داور با کارت‌های زردی که داد ما را دست به عصا کرد. تیمی هستیم که از بالا پرس می‌کنیم و فشار می‌آوریم.

به گزارش سه امتیاز، حمیدرضا رجبی پس از پیروزی فولاد مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت:

بازی سختی بود، آلومینیوم فیزیکی بازی می‌کند و جلوی تیم‌های بزرگ نمایش خیلی خوبی داشته است. ما در نیمه اول خیلی منطقی بازی کردیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم. اجازه خودنمایی به حریف ندادیم و آنها فقط بازی مستقیم را انجام می‌دادند.

وی در مورد اینکه خطیبی، سرمربی آلومینیوم گفته است فولاد موقعیتی نداشت، تاکید کرد:

به نظر من کادرفنی حریف فوتبال را درست ندیده و شاید پرواز این تیم تاخیر داشته و بازی را اشتباه دیده‌‌اند. ۶ موقیعت ۶۰، ۷۰ درصد در نیمه دوم داشتیم، تک به تک ساسان انصاری را داشتیم و یک بار هم به تیر زدیم. آلومینیوم تیم قوی است و ما مقابل آنها ۶ موقیعت داشتیم و اگر کم بوده، سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی به ۱۰ برسانیم.

مربی فولاد ادامه داد:

رسول همبازی ما بوده و آن زمان هم در تمرین و بازی هم وقتی می‌باخت همیشه همینطور بود. شاید چند بازی است که تیمش نبرده و فشار روی او است که اینطور صحبت می‌کند. در فوتبال ایران بازی درگیرانه مصدوم هم زیاد دارد و در نیمه دوم اگر یکی دو بار هم روی زمین افتادیم به خاطر همین درگیری‌ها بود.

رجبی در مورد اینکه خطیبی گفته است فولاد بازیکن زیاد گرفتیم و هزینه زیاد کردیم، تاکید کرد:

همین آلومینیوم را ببینید چه قدر بازیکن گرفته است. دو پنجره ما بسته بوده و دو سال است اصلا بازیکن نگرفته ایم و پنجره مان بسته بوده است. با نفرات محدود بازی کردیم و مجبور بودیم یار جذب کنیم. در مجموع باید بجنگیم برای بهترین جایگاه.

وی در مورد عملکرد داور مسابقه گفت:

داور با کارت‌های زردی که داد ما را دست به عصا کرد. تیمی هستیم که از بالا پرس می‌کنیم و فشار می‌آوریم، اما داور ما را محتاط کرد و کارمان سخت شد. به هرحال نظر داور بوده و امیدوارم قضاوت درستی کرده باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.