تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 - 21:36
کد خبر : 3818

خطیبی: نکونام شرایط فولاد خوزستان را تغییر داده است

خطیبی: نکونام شرایط فولاد خوزستان را تغییر داده است
سه امتیاز: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: از زمانی که آقای نکونام آمده، از نظر فوتبالی شرایط آنها تغییر کرده، اما امیدوار هستیم دست پُر به اراک برگردیم.

به گزارش سه امتیاز، رسول خطیبی در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم اراک مقابل فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار داشت: به مجموعه تیم فولاد به‌خاطر برتری در سوپر جام تبریک می‌گویم. فولاد در نقل و انتقالات بیشترین بازیکن را جذب کرد و نفرات با کیفیتی به‌خدمت گرفت. آنها تغییرات زیادی نسبت به نیم‌فصل اول داشتند. ما هم سعی کردیم به‌خاطر مشکلی که در خط حمله تیم بود، یارگیری کنیم.

 

او ادامه داد: چندین بار لیست بازیکنان مدنظرمان را دادیم و باشگاه هم زحمت خود را کشید، اما تیم‌هایی که قصد جذب بازیکنان‌شان را داشتیم، نفرات خود را به تیم ما ندادند. یکی، دو نفر را در خط حمله جذب کردیم چون فقط در این پست نیاز به بازیکن جدید داشتیم.

 

سرمربی تیم آلومینیوم تصریح کرد: کمی زود است در مورد شرایط بازیکنان جدید به‌خاطر این‌که به‌تازگی به تیم ما آمدند، صحبت کنیم، اما امیدوارم این بازیکنان در طول فصل به تیم ما کمک کنند.

 

خطیبی در خصوص دیدار مقابل فولاد عنوان کرد: اولین بازی پس از تعطیلات است و امیدوار هستیم مثل دور رفت، شروع خوبی داشته باشیم. در دور برگشت بازی‌ها به مراتب سخت‌تر از نیم‌فصل اول است، اما امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب از تیم آلومینیوم ببینیم که قطعا اتفاق خواهد افتاد و به پیروزی دست پیدا کنیم.

 

او ادامه داد: سعی کردیم ضعف‌هایی که داشتیم را پوشش بدهیم و نقاط قوت فولاد خوزستان را بررسی و آنالیز کردیم. از زمانی که آقای نکونام آمده، از نظر فوتبالی شرایط آنها تغییر کرده، اما امیدوار هستیم دست پُر به اراک برگردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.