تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 17:21
کد خبر : 3426

بهپاک ب قهرمان اولین دوره از مسابقات فوتسال “جام شهدای بسیج کارگری بهپاک”

بهپاک ب قهرمان اولین دوره از مسابقات فوتسال “جام شهدای بسیج کارگری بهپاک”

به گزارش سه امتیاز، به دستور مدیرعامل برای اولین بار همزمان با هفته بسیج مسابقات فوتسال تحت عنوان “جام شهدای بسیج کارگری شرکت صنعتی بهپاک” در سطح شهرستان بهشهر در سالن ورزشی این شرکت برگزار شد. در این دوره از مسابقات که ۱۰ تیم از ادارات و سازمان‌های مختلف در آن حضور داشتند با قهرمانی

به گزارش سه امتیاز، به دستور مدیرعامل برای اولین بار همزمان با هفته بسیج مسابقات فوتسال تحت عنوان “جام شهدای بسیج کارگری شرکت صنعتی بهپاک” در سطح شهرستان بهشهر در سالن ورزشی این شرکت برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که ۱۰ تیم از ادارات و سازمان‌های مختلف در آن حضور داشتند با قهرمانی تیم بهپاک ب به پایان رسید.

در مراسم اختتامیه که با حضور مقامات نظامی و ادارات شهرستان بهشهر برگزار گردید. جایروندی، مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک از بسیج و بسیجیان به عنوان میراث ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و خاطر نشان کرد؛ بدون شک با تقویت روحیه بسیجی در بین جوانان و خصوصا جامعه کارگری می‌توان منویات مقام معظم رهبری را در سالی که مزین به نام تولید است اجرایی کرد.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) و تاکید بر ورزش و سلامتی ادامه داد، شادابی و طراوت کارگران و منابع انسانی سرمایه‌ای ارزشمند برای مجموعه بهپاک است و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

در ادامه سرهنگ ولی‌زاده جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهشهر نیز ضمن تشکر و قدردانی از جایروندی و شرکت صنعتی بهپاک در خصوص میزبانی و برگزاری مسابقات فوتسال، حفظ و احیا روحیه بسیجی در بین کارکنان شرکت‌ها و ادارات را یکی از ملزومات جامعه امروز توصیف کرد.

در پایان از کمیل رنجبر به نمایندگی از داوران این دوره از مسابقات که از داوران ملی نیز است با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

سایر تقدیر شدگان به شرح ذیل است:

جایزه ویژه بازیکن اخلاق به صداقتی از تیم فوتسال سپاه ناحیه بهشر

آقای گل به عبدل الحسین رضایی کوهستانی از تیم فوتسال بهپاک ب رسید.

و از کمیته ورزشی شرکت صنعتی بهپاک به ترتیب از ؛ علی محمدی، علی صالحی، علیرضا یخکشی فر، مهدی رجبی،طوفان یخکشی، محمد سامیر و محمد نصیری نیز تقدیر به عمل آمد.

در این مسابقات تیم‌های شهرداری، سپاه و ادارات ثبت احوال، آبفا، گاز، برق، صمت، دارائ شهرستان بهشهر و ۲ تیم بهپاک الف و بهپاک ب حضور داشتند که به ترتیب؛ تیم دارائی (سوم)، تیم گاز (دوم) و تیم بهپاک ب (اول) شدند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.