تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1400 - 14:00
کد خبر : 376

مددی: مطهری و اسماعیلی در لیست مجیدی نیستند

مددی: مطهری و اسماعیلی در لیست مجیدی نیستند
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ۳ امتیاز؛استقلال در ۵ فصل اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است. برعکس پرسپولیس رقیب سنتی آبی‌پوشان موفق به کسب ۵ قهرمانی متوالی شده است. پیش از پایان فصل بیستم فرهاد مجیدی اعلام کرده بود استقلال با نظر دلال‌ها بسته است و نظر سرمربی در بسته شدن تیم دخیل نبوده است. حالا اولین فصلی است که مجیدی به عنوان سرمربی به نقل و انتقالات تیمش نظارت دارد.

در فصل نقل و انتقالات گمانه‌زنی‌ها درباره بازیکنان جدید استقلال زیاد بود.تا کنون امیرحسین حسین‌زاده، علیرضا رضایی، محمدرضا آزادی و عارف آغاسی با استقلال قرارداد جدید عقد کرده‌اند.

حالا  احمد مددی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*امیر ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی دو بازیکن فصل گذشته این تیم در لیست فرهاد مجیدی برای تمدید قرارداد حضور ندارند. پیش از این اعلام شده بود که داریوش شجاعیان نیز جزو نفرات مدنظر مجیدی قرار ندارد که مددی این موضوع را تایید کرد. . مسعود ریگی هم رقم قرارادی پیشنهاد داده که ما توان پرداخت آن را نداریم.

*قایدی را به شباب الاهلی ترانسفر کردیم. همان طور که می‌دانید راه‌های درآمدزایی باشگاه محدود است؛ اسپانسر یا فروش محصولات و کپی رایت نداریم. بلیت‌فروشی هم‌تعطیل است، شرایط حق پخش را هم می‌دانید بنابراین یک راه ترانسفر است که ما اقدام کردیم. عددی که بابت آن برای استقلال دریافت می‌کردیم قابل توجه است.

* ۱۰ روزی است که با شیمبا مذاکره کردیم اگر مشکلی نباشد او را باید بازیکن استقلال بدانیم. فکر می‌کنم یکی دو روز آینده نتیجه نهایی می‌شود. ۹۰ درصد درصد راه جذب جعفر سلمانی را رفتیم و او را هم باید استقلالی بدانیم، اگر اتفاق خاصی نیفتد او هم استقلالی است.

*قاسمی‌نژاد مشکل رضایت نامه داشت، عدد قابل توجه بود و به ما نمی‌خورد، اما این بازیکن با باشگاه خود توافق و برای گرفتن رضایتنامه اقدام کرد که در نهایت قرارداد او با استقلال امضا شد.

*ما صحبت‌هایی با اسدی داشتیم، اما هنوز نهایی نشده است.

*بازیکن خارجی؟ خیر، چون پرونده باز قطعی نداریم. دو پرونده داریم که هنوز نتیجه قطعی اعلام نشده است.

*ما با یک بازیکن شاغل در پرتغال هم در حال مذاکره هستیم که تا یکی دو روز آینده نهایی می‌شود. با توجه به بازیکنانی که می‌گیریم فکر نمی‌کنم خللی در خصوص نبود قائدی ایجاد شود.

*حسینی رضاوند و یزدانی در لیست تمدیدی‌ها، قائدی، نادری، دیاباته و شجاعیان در لیست خروجی، حسین‌زاده، رضایی آقاسی، نیک نفس، قاسمی‌نژاد و آزادی در لیست جذب سرمربی بودند.

*قرارداد گابریل پین ویرایش نهایی شد، ۳ روز پیش این قرارداد ارسال شده، منتظریم که ارسال کند و قرارداد امضا شود.

تمدید قرارداد فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری

*جا دارد از مدیر عامل شرکت‌های وب تشکر کنم با نشست‌هایی که داشتیم آن‌ها قول همکاری دادند. این که مشکل مالی نباشد این طور نیست، اما باید مدیریت کنیم و کار‌ها را پیش ببریم. در این فصل شرایط خاصی پیش آمد که برخی رقبا به نوعی حرکت کردند که ارقام بازیکنان بالا رفت و ما در جذب برخی بازیکنان دچار مشکل شدیم. ما به اقیانوس مالی متصل نیستیم؛ یا اسپانسر داریم یا ترانسفر. نه حواله خودرو داریم نه دلار، هرچه هست قرارداد است. سعی کردیم قرارداد پایه بگذاریم و مبلغی را بر اساس عملکرد ببینیم. به این طریق عدد پایه هم در نظر گرفته شد.

*سخت بود، چون رقبا اعدادی را پیشنهاد می‌دادند که در توانمان نبود، اما اینجا استقلال است و هر کسی عرق دارد باید گذشت کند.

*تمرین در کمپ حجازی؟ ما خیلی دوست داریم این کار را انجام دهیم، اما تا سال ۱۴۰۰ این کمپ در اجاره بخش خصوصی است. یکی دو بار با شخصی که کمپ را اجاره کرده وارد مذاکره شدیم تا اقاله کنیم، نپذیرفت. باید منتظر شویم زمان اجاره به پایان برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.