تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 شهریور 1400 - 13:32
کد خبر : 206

گزینه‌های جانشینی رونالدو در یوونتوس

گزینه‌های جانشینی رونالدو در یوونتوس
باشگاه یوونتوس آماده خروج احتمالی ستاره پرتغالی است.

پایگاه خبری ۳ امتیاز؛ تا چند روز دیگر زمان نقل و انتقالات فوتبال اروپا تمام می‌شود. در همین راستا گمانه‌زنی‌های زیادی برای خروج رونالدو از یوونتوس وجود دارد.

باشگاه ایتالیایی با پیش‌بینی خروج احتمالی ستاره ۳۶ ساله‌اش گزینه‌هایی برای جایگزینی او در نظر گرفته است.

لوکا یوویچ: این بازیکن تحت قرارداد رئال مادرید است اما در فصل گذشته به صورت قرضی در فرانفکورت آلمان به میدان می‌رفت. بعد از تغییر کادرفنی کهکشانی‌ها و روی کار آمدن آنچلوتی، یوویچ جایگاه لغزانی در تیمش پیدا کرده است. او یکی از بازیکنانی است که ایتالیایی‌ها قصد دارند جایگزین رونالدو شود. این بازیکن ۲۳ ساله تا ۹ تیر ۱۴۰۴ با رئال قرارداد دارد.

 مائورو ایکاردی: این بازیکن در سابقه بازی در اینترمیلان و ایتالیا را دارد بنابراین با جو سری آ آشنا است. از سوی دیگر با انتقال لیونل مسی به جمع پاریسن ژرمن، ایکاردی شانس زیادی برای بازی ندارد. از سوی دیگر پاریسی‌ها برای رعایت قانون فیرپلی مجبورند چند بازیکن خود را به فروش برسانند. این بازیکن آرژانتینی تا ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۳ با پاریسن ژرمن قرارداد دارد.

مویس کین: مهاجم ایتالیایی و سابق خود این باشگاه است. این بازیکن ۲۱ ساله اورتون که به صورت قرضی در پاری سن ژرمن بازی می کند نیز احتمالا در ترافیک شدید خط حمله این تیم فرصتی برای درخشش در فصل جاری نخواه داشت مویس کین که از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ برای یوونتوس بازی کرده بود، می‌تواند گزینه لحظه آخری این تیم برای تقویت خط حمله لقب بگیرد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.