وداع تلخ شاگردان مجیدی با لیگ قهرمانان آسیا
تیمهای استقلال و الهلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند.
تیمهای استقلال و الهلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند.
ویستاتوربین به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف به لیگ برتر صعود کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: الان حق ما است در خانه خودمان بازی کنیم ولی اینکه چرا در ایران بازی نمی کنیم جوابش را من نمی دانم.