عذرخواهی سمیعی بابت باخت استقلال
مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از باخت استقلال مقابل تراکتور در هفته دهم لیگ برتر رسماً عذرخواهی کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از باخت استقلال مقابل تراکتور در هفته دهم لیگ برتر رسماً عذرخواهی کرد.
مهاجم تیم فوتبال تراکتور گفت: تمام تمرکز ما این است که بازی به بازی پیش برویم و انشاءالله اتفاقات خیلی خوبی برای تراکتور بزرگ میافتد.
کاپیتان تیم تراکتور با بیان اینکه هواداران استقلال به او فحاشی کردند، گفت: تیمتان نتیجه نمیگیرد به من چه کار دارید؟!
مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: با وجود شرایط حال حاضر استقلال، خوشحالم که پیشنهاد این تیم را نپذیرفتم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور بازی تیمش مقابل استقلال را به دربی تشبیه و از اینکه سرخپوشان تبریزی در این بازی پیروز شدهاند، ابراز خرسندی کرد.
تیم فوتبال استقلال امروز در هفته دهم لیگ برتر فوتبال برابر تراکتور تبریز شکست خورد تا روزهای بحرانی این تیم همچنان ادامه داشته باشد.